سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

شاخص 150 و تعطیلی مدارس تهران

    نظر

خبرگزاری ایسنا: معاون عمرانی استانداری تهران وضعیت فعالیت مدارس تهران در روز یکشنبه را اعلام کرد.

حسن کریمی گفت: مجموعه بررسی دستگاه‌های ذی‌ربط تعطیلی مدارس تهران یکشنبه 12 دی حاکی از این است که شاخص کیفیت هوای تهران برای فردا افزایش چشمگیری نخواهد داشت و قطعا این شاخص به عدد 150 نمی‌رسد.
معاون عمرانی استانداری تهران افزود: بر همین اساس امروز کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه نمی شود و فردا مدارس تهران تعطیل نخواهد بود.

بازیکن روستوف مدل شد

    نظر

هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

سعید عزت‌ اللهی مدل شد

صراط: هافبک جوان و لژیونر فوتبال ایران بعد از علیرضا جهانبخش وارد عرصه مدلینگ شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید عزت‌اللهی هافبک تیم ملی و باشگاه روستوف که رفته رفته جای خود را در فوتبال اروپا پیدا می‌کند این روزها وارد دنیای مدلینگ شده است.
عزت‌اللهی هم مثل علیرضا جهانبخش که چندی پیش به عرصه مدلینگ پا گذاشته بود این کار را انجام داد تا از این راه هم کسب در آمد کند.


اوبامیانگ در دوراهی پول یا قول به پدربزرگ

    نظر

به گزارش "ورزش سه"، هدف بگیریستیان البته زیر نظر گرفتن دقیق اوبامیانگ، ستاره اول دورتموند بود که اتفاقا بسیار هم خوش درخشید. او یک گل زد و یک پاس گل داد تا به تساوی 2-2 تیمش برابر کهکشانی ها و البته صدرنشین شدن زردپوشان کمک کند. اوبامیانگ بارها گفته است که دوست دارد به رئال بپیوندد و این را به پدربزرگش نیز قول داده است. او هرگز از علنی کردن این خواسته اش ابایی نداشته اما در فوتبال نمی توان هیچ چیز را پیش بینی کرد. ستاره گابنی که تا 2019 با دورتموند قرارداد دارد، به زودی شاید مجبور باشد بین علاقه قلبی و پول، یکی را انتخاب کند. مطمئنا سیتی مبلغی بیشتر از رئال را به وی پرداخت خواهد کرد و به ادعای نشریه سان، حاضر است در نقل و انتقالات تابستانی آتی که احتمالا رئال محروم از خرید بازیکن خواهد بود، اوبامیانگ را از دسترس کهکشانی ها خارج کند.


عنوان بهترین فدراسیون دنیا در سال 2016

    نظر

رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان پس از اینکه از سوی مسئولان فدراسیون جهانی تکواندو در حاشیه برگزاری فینال مسابقات گرندپری باکو به عنوان بهترین مربی سال 2016 انتخاب شد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: شب گذشته پس از پایان مسابقات گرندپری باکو مراسم بهترین‌های سال‌ 2016 میلادی برگزار شد که بنده به عنوان بهترین مربی جهان انتخاب شدم. خوشحالم از اینکه به عنوان یک ایرانی برای چهارمین بار به این افتخار بزرگ دست یافتم. دوست داشتم که این موفقیت را با تیم ملی کشورم کسب می‌کردم. وی در ادامه افزود:‌ این دوره از مسابقات با حضور بزرگان تکواندوی دنیا برگزار شد که اکثراً قهرمانان المپیک و جهان در بخش مردان و بانوان بودند که در فینال گرندپری پای به شیاپ‌چانگ گذاشتند در واقع بهترین‌های رنکینگ دنیا در این چند سال برای رسیدن به مدال طلا به مصاف هم رفتند. ما سه نماینده که رنکینگ‌دار بودند در این رقابت‌ها داشتیم و خوشبختانه میلاد بیگی به مدال طلا دست یافت. ایران عزیز نیز با 5 نماینده در این مسابقات شرکت کرد که سجاد مردانی به مدال طلا رسید. بهترین مربی جهان در سال 2016 در صحبت‌‌‌های خود خاطرنشان کرد: انتخاب بهترین‌ها از سوی همه داوران طی یک نظرسنجی از مربیان، داوران، تمام مسئولان فدراسیون جهانی انتخاب شد و فدراسیون تکواندوی آذربایجان نیز به عنوان بهترین فدراسیون دنیا در سال 2016 انتخاب شد کاپ ویژه و مخصوصی از سوی دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی به رئیس فدراسیون آذربایجان اهدا شد. مهماندوست در مورد برگزاری مسابقات جام جهانی که امروز (دوشنبه) برگزار خواهد شد که این مسابقات در 2 گروه پیگیری می‌شود. تیم ملی آذربایجان با بلژیک و آمریکا مبارزه خواهد کرد و تیم ملی کشورمان با کره، ترکیه و روسیه به رقابت خواهند پرداخت امیدوارم هر کشوری شایسته کسب عنوان قهرمانی به این مهم دست یابد.


تفهیم ابعاد معنوی بیماری به بیماران و کادر درمان

    نظر

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان بر لزوم فعالیت بیشتر ائمه جماعات بیمارستان‌ها در تفهیم ابعاد معنوی بیماری به بیماران و کادر درمان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه خوزستان، موسی بلادیان در جلسه توسعه و تعمیق فعالیت‌های دانشگاهی جهت ترویج فرهنگ اقامه نماز که امروز، 10 شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون 24 جلسه ستاد اقامه نماز در استان‌های مختلف برگزار شده که جلسه امسال با این موضوع که چگونه نماز می‌تواند ناهنجاری‌ها را محدود و معالجه کند، در کرج برگزار خواهد شد.

وی خطاب به ائمه جماعات بیمارستان‌ها، گفت: ارباب‌رجوع بیمارستان‌ها افرادی هستند که مشکلات مضاعف دارند و بیماری که روی تخت بیمارستان می‌خوابد، خودبه‌خود احساس ناراحتی و نگرانی می‌کند؛ ‌بنابراین روحانیون باید دستورات دینی را بیشتر در این مراکز پیاده کنند چراکه توجه به خدا در این مکان‌ها بیش از هرچیز می‌تواند مشکلات را رفع کند.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان با اشاره به داستانی از امام رضا(ع)، عنوان کرد: امام رضا(ع) فرمودند که بلاها و بیماری‌ها می‌تواند نعمت خداوند باشد و بیماری، غضب و خشم خدا نیست؛ اگر بیماری دلیلی بر غضب الهی بود، امامان بیمار نمی‌شدند؛ بیماری‌ها به‌عنوان عاملی که سبب روی آوردن به خدا می‌شود، باعث ترقی هستند.

بلادیان ادامه داد: خوب است که ائمه جماعات بیمارستان‌ها بتوانند نمونه‌هایی از این داستان‌ها را در بیمارستان‌ها بیان کنند. ائمه باید به پزشکان و پرستاران تفهیم کنند که با خدمت به بیماران، در بخشی از ثواب عمل نیکی که توسط بیمار در آینده انجام می‌شود، سهیم می‌شوند.

وی افزود: همچنین باید به بیماران تفهیم کنند که بیماری راهی است که خداوند می‌خواهد دانلود آهنگ هنوزم مصطفی پاشایی به این طریق گناهان آن‌ها را پاک کند و بالاتر از دارو، شفای الهی است؛ لازم است که مسائل شرعی نیز متناسب با وضعیت بیماران به آن‌ها آموزش داده شود چراکه در هیچ شرایطی نمی‌توان دست از نماز برداشت.

رئیس ستاد اقامه نماز خوزستان خطاب به رئیس دانشگاه گفت: لازم است برنامه‌ای تدارک دیده شود تا مردم در روز غدیر به بیماران سر بزنند و هدایای مناسب برای آن‌ها تهیه کنند. اگر امید بیمار افزای


خرسندم که چنین بازیکنانی را دارم

    نظر

هافبک اسپانیایی چلسی می گوید مشکلی با آنتونیو کونته سرمربی این تیم ندارد و قصد دارد به حضور خود در چلسی ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، سسک فابرگاس در سال 2014 با جدایی از بارسلونا راهی چلسی شد و در این تیم توانست قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه را کسب کند ولی در این فصل فابرگاس چندان برای تیمش بازی نکرده است و به نظر می‌رسد آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا اعتقادی به این بازیکن ندارد.

سسک فابرگاس با رد ادعا مبنی بر داشتن اختلاف با آنتونیو کونته گفت: من به هیچ وجه با کونته مشکلی ندارم و همواره رابطه خوبی با مربیان خودم از جمله کونته دارم. من هم مثل بقیه بازیکنان تلاش می‌کنم با اثبات خودم در تمرینات نظر مربی را نسبت به بازی کردن تغییر بدهم. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی نیز در نقل و انتقالات جذب کردیم و فکر کنم حضور در ترکیب ثابت در این فصل کاری سخت است و حضور هیچ بازیکنی در ترکیب ثابت از پیش قطعی نیست. من امیدوارم در فصل جاری بتوانیم لیگ انگلیس را فتح کنیم. آنتونیو کونته مربی خوبی است و ثابت کرده می‌تواند موفق عمل کند. او دوران فوق العاده‌ای در یوونتوس داشت.

ادامه مطلب...