سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

خرسندم که چنین بازیکنانی را دارم

    نظر

هافبک اسپانیایی چلسی می گوید مشکلی با آنتونیو کونته سرمربی این تیم ندارد و قصد دارد به حضور خود در چلسی ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی استار، سسک فابرگاس در سال 2014 با جدایی از بارسلونا راهی چلسی شد و در این تیم توانست قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه را کسب کند ولی در این فصل فابرگاس چندان برای تیمش بازی نکرده است و به نظر می‌رسد آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا اعتقادی به این بازیکن ندارد.

سسک فابرگاس با رد ادعا مبنی بر داشتن اختلاف با آنتونیو کونته گفت: من به هیچ وجه با کونته مشکلی ندارم و همواره رابطه خوبی با مربیان خودم از جمله کونته دارم. من هم مثل بقیه بازیکنان تلاش می‌کنم با اثبات خودم در تمرینات نظر مربی را نسبت به بازی کردن تغییر بدهم. تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی نیز در نقل و انتقالات جذب کردیم و فکر کنم حضور در ترکیب ثابت در این فصل کاری سخت است و حضور هیچ بازیکنی در ترکیب ثابت از پیش قطعی نیست. من امیدوارم در فصل جاری بتوانیم لیگ انگلیس را فتح کنیم. آنتونیو کونته مربی خوبی است و ثابت کرده می‌تواند موفق عمل کند. او دوران فوق العاده‌ای در یوونتوس داشت.

فابرگاس در بازی برابر وستهام و برنلی روی نیمکت ذخیرها نشست و از روی نیمکت شاهد برتری تیمش بود. سرمربی ایتالیایی چلسی درباره این موضوع گفت: در بازی با وستهم  و برنلی تصمیم گرفتم که فابرگاس بر روی نیمکت باشد ممکن است در بازی بعد تصمیم دیگری بگیرم. هنگامی که سرمربی تیم تصمیمی می‌گیرد، قطعا دلایلی برای کار خود دارد اما ترجیح می‌دهم که آنها را پیش خود نگه دارم. تکرار می‌کنم من مشکلی در این موضوع نمی‌بینم و خرسندم که چنین بازیکنانی را دارم.